vrijdag 24 februari 2012

Demo




Vandaag laat ik een doosje zien dat ik gemaakt hebt met papier uit het de nieuwe Pretty Papers Bloc Romantic Nursery van Marianne Design. Heel mooi papier vind ik. Het envelopje heb ik gemaakt met de Craftables CR 1211 ook van Marianne Design. Dit doosje ga ik ook mee nemen naar de demo die ik geef bij Doe@ding op 24 maart. Daar laat ik nog meer zien met de nieuwe artikelen van maart van Marianne Design. Dank jullie wel voor het langs komen en de berichtjes op mijn vorige kaart.

Groetjes,
Astrid

13 opmerkingen:

  1. Hoi Astrid wat een prachtig doosje heb gemaakt.
    Echt schitterend!!!!
    Inderdaad heel mooi papier en die strik van tule vind ik ook heel mooi.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig mandje heb je gemaakt, echt weer op z'n Astrids :-). Super!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, dit is moooooi!!
    Groetjes, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Astrid
    wat een plaatje weer.
    mooi papier lief kleurtje
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In een woord....... BEELDIG ....Astrid!!!!!!
    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heyyy die Astrid,

    Welkom op mijn blog. Wat leuk dat ik je gevonden heb..of euhh jij mei eigenlijk hihi.
    Jij hebt ook een leuk Blog zeg en ik heb heeeeel wat creaties gemist zie ik.

    Ik ga je ook volgens hoor;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er schitterend uit Astrid. En idd. heel mooi papier.Mooie details heb je gebruikt.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel erg mooi gemaakt hoor, ziet er prachtig uit met mooie kleuren.
    Ik krijg morgen het papier binnen, gelijk weer wat inspiratie.
    Nog bedankt voor je patroontje hé! Ik heb er al een gemaakt, komt morgen op mijn blog.
    Fijne zondag verder.

    Groetjes Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet dit doosje er schitterend uit, super mooi gemaakt. Ik heb je andere creaties ook bewonderd, ben gelijk volger van je geworden.


    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauwww wat een schitterend doosje astrid, gaafffff
    is daar ook een beschrijving van hoe je die maakt? zou hem ook graag maken

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen