dinsdag 6 maart 2012

Rozen




Vandaag laat ik jullie alvast een kaart zien die ik gemaakt hebt voor de demo bij Doe@ding 24 maart. Ik laat nog niet alles zien wat ik gemaakt heb maar tot de 24ste duurt nog lang dus alvast een kaartje. Ik heb de ontzettend mooie mallen van Anja van Laar gebruikt. Deze blijven toch mijn favoriet. Wat kun je hier weer leuke dingen mee doen. Voor deze kaart heb ik gebruikt: Creatables Lord en Lady LR0211, Anja-Roses border LR0212, Aja-Roses large cornerLR0214 en Anja-Roses small corner LR0215, Knipvel Mattie MB0134 Vintage Roses en het scrapppapier is van Pion. Ik wil jullie bedanken voor het langs komen en de leuke berichtjes op mijn vorige kaart.

Groetjes,
Astrid

15 opmerkingen:

  1. wauw.... dit is echt mooi!!!
    liefs Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi gedaan Astrid, heel mooi met de nieuwe creatables.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wowwwwwwwww wat is dit mooi complimentjes hoor

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie kaart waar je de nieuwe mallen in hebt verwerkt
    grandioos!!!
    liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creatie heb je van de mallen gemaakt.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your Card invited to dream. An adorable card !
    Perfect made and designed !
    Greetings from Austria
    Helga

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhhhhhh wat mooi! Hoe verzin je het steeds weer.

    Groetjes, Lyanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende creatie Astrid , geweldig zoals je de mallen gebruikt hebt. Hele sjieke kaart.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WouWwwwwwwwwwww Astrid
    wa teen plaatjes weer de bovenste is mijn faforiet . erg mooi gedaan hoor
    Gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Astrid
    Ik kwam via een andere blog hier bij jou op je blog terecht. Ik zag je schitterende kaarten al vaak bij hobbyjournaal, maar nu ik je blog gevonden heb word ik gelijk volger van jouw. Nu kan ik dubbel genieten van al het moois dat jij elke keer weer maakt.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi astrid wat een vreselijk mooie kaart heb je alvast gemaakt voor de demo ben erg benieuwd naar de rest. Als ik tijd heb kom ik zeker bij je kijken!
    Op de toonbank bij doeading stond ook weer zo'n gaaf projechtje het was een soort label kaart met een klein envelopje op de achterkant en er hing een tasje aan. Kun je hiervan nog wat foto's laten zien? En evt een beschrijveng.
    Was er helemaal weg van.
    groetjes mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wauuwwww astrid wat is deze gaafff zeg, jammer dat ik niet kan komen op jullie mooie worshops...wat zou ik die ook graag willen leren maken.. hij is zo gaaffffffff

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen