vrijdag 30 maart 2012

Viva Decor mallen




Vandaag laat ik twee creaties zien die gemaakt zijn met de Viva Decor mallen. De wieg is een mal en deze heb ik aangekleed met de Eline produkten van maart. En het doosje voor theelichtjes heb nogmaals gemaakt maar nu echt theelichtjes in gedaan( ipv babysokjes)  en de opening van het doosje heb ik niet met de mal gemaakt maar met de creatables Anja's-Roses center LR0213. Ik wil jullie bedanken voor het langs komen en de leuke berichtjes op mijn vorige kaarten.

Groetjes,
Astrid

8 opmerkingen:

  1. Prachtig weer Astrid!!!!
    En dat wiegje.....superrrr leuk!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig Astrid! En wat een superleuk wiegje!!
    Liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat schitterend!!!!!
    Dat wiegje is echt een beauty, zo lief!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wowww Astrid,wat is dit allemaal schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb het in het echhie gezien
    nog mooier als hier op de foto
    van mij liggen er al twee wiegjes in de prullebak

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je creatie's zijn weer Schitterend! Fijn weekend.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige creatie's weer Astrid , ik ben weg van het doosje.Aan alle kanten even mooi , en wat een prachtige tule strik heb je gemaakt.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen