zaterdag 4 augustus 2012

Doosje uit de Marianne Doe!

Vorige week viel de Marianne Doe! nummer 15 weer op de mat. Wat een mooie dingen staan er weer in. Maar dit doosje vond ik wel erg leuk dus even gemaakt. Ik heb er nog niets in gestopt maar dacht aan kerstkransjes maar dat doe ik tegen de tijd dat ik het weg gaat geven.


Er staat een duidelijke werkbeschrijving in het blad. Ik heb het dessin papier gebruikt van Maja Design Vintage winter van vorig jaar. Ook heb ik weer de craftable kerstboom gebruikt en het knipvel is van MD Vintage Christmas VK9521.


Dit is de binnenzijden van het doosje en in de doosjes kan je iets leuks of lekkers stoppen.
Alle randen heb ik beinkt met Distress Ink frayed burlap.


Dit is de buitenzijden als het doosje open staat. De sneeuwsterren zijn creatables LR0124 en LR0125 van MD.
Het tekststempel is van MD Clear Stamps CS0854.


En als laatste het deksltje en daar heb ik een mooie bloementoef op gemaakt.
De takjes op het deksel zijn ook gemaakt met creatables LR0227 en LR0236 ook van MD.

Dank jullie wel voor het langs komen en de leuke berichtjes die jullie achter laten ze worden met veel plezier gelezen.

Groetjes,
Astrid


15 opmerkingen:

  1. wat ontzettend mooi gedaan, schitterend doosje geworden
    liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die is weer schitterendddd Astrid.

    Fijne avond verder

    Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Astrid,

    Prachtig gedaan!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo zusje
    Hij is weer helemaal geweldig

    Groetjes nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat heb je dit prachtig gedaan! Heel knap,
    grts
    frouwke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Astrid,
    Wooooooow wat een PRACHTIG doosje met al die "laadjes".
    Enneh.....wachten met de vulling is met dit weer wel aan te raden ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooie kaart geworden astrid, tja ik vind het ook een superrrr model....heb gelukkig ook de marianne waar ik hem in zag staan

    groetjes manon

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Astrid
    erg mooi gedaan weer en van dat lieve mooie pappier. de bloem boven op een plaatje zo . gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow , wat is dit prachtig gemaakt Astrid. Ziet er schitterend afgewerkt en netjes uit. Als ik wat meer tijd heb wil ik hem ook eens gaan maken.
    groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat ziet dit er schitterend uit.
    Echt super gaaf

    groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schitterend gemaakt Astrid.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. whauw, wat mooi astrid!
    grandioos!
    groetjes ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend doosje Astrid ontzettend mooi om op eigen tafel te zetten straks met Kerst maar ook heel gaaf om weg te geven.
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen