woensdag 30 oktober 2013

Snoesje

Vandaag laat ik een kaart zien gemaakt met de schattige Snoesjes van Marianne Design. Deze plaatjes kleuren zo mooi bij het Papicolor karton. Het geeft ook een heel leuk effect om het karton te bewerken met Inka Gold.


Snijd een irisblauwe strook van 15x10cm en een azuurblauwe kaart van 14x9,5cm en bewerk deze met Distress Ink chipped sapphire. Plak deze delen op elkaar. Stans/embos de MD creatable LR0281 Petra's corner 2x uit irisblauw karton en bewerk deze met Inka Gold Platin 904. Plak de hoeken aan de bovenzijde van de kaart. Knip een sneeuwrand en plak deze met het plaatje onder aan de kaart. Stans het hoekjes van de MD creatable LR0280 3x uit en bewerk deze ook met de Inka Gold. Plak deze op strookjes irisblauw karton en snijd de randen iets groter af. en ril een vouw in het midden. Plak de hoekjes tegen elkaar en tegen de kaart. Stans/embos de bomen uit wit karton en bewerk deze met Snow-tex.


Werk de kaart af met een poinsettia gemaakt met de MD ceratable LR0121 en de dennetakken LR0126. De takken zijn bewerkt met de Distress Ink en de poinsettia met Inka gold.


Ik wil iedereen een hele fijne dag wensen!

Groetjes,
Astrid



4 opmerkingen:

  1. Mooi Astrid en wat een leuk idee dat hoekje zo, ga ik zeker gebruiken dat idee! groetjes Miranda(en tot de 20e bij D@D)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Astrid, wat een creatieve ideeën laat jij toch steeds weer zien, hier ook weer..wat een droom van een kaart in blauw...schitterend, ik kan hier zo van genieten,van mij mag je een boek uitbrengen..hihi..fijn weekend en lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Astrid ik vind het weer een super leuk kaartje geworden
    gr Gonny

    BeantwoordenVerwijderen